Constructorul sectiunii 4 Tigveni – Curtea de Arges, din autostrada A1 Pitesti – Sibiu, anunt NEASTEPTAT!

0
261

Austriecii de la PORR Construct, constructorul care lucrează pe cel mai greu și mai complex tronson de autostradă din România, secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada A1 Sibiu – Pitești, vin cu un anunt neasteptat. Constructorul anunta ca sunt in avans cu lucrarile, desi vorbim despre cel mai greu si mai complex tronson de autostrada. Au trecut de stadiul fizic de execuție de 50% și anul viitor vor începe lucrările de asfaltare.

Pe acest tronson de autostradă se construiesc și celebrele tuneluri Daniela și Alina, care sunt și ele aproape de finalizare (detalii despre Tunelurile Daniela si Alina, AICI: Autostrada Sibiu-Pitești! Imagini VIDEO cu tunelurile care vor străbate Munții Carpați)

“Lucrările la lotul 4 al autostrăzii Pitești – Sibiu avansează așa cum era de așteptat. Am trecut de 50% și suntem cu câteva procente în avans față de grafic.

– La tunel se lucrează 24/24 h, 7 zile/săptămână.

– Avem 2 stații de betoane (producție >300.000 m³), laborator.

– O stație de asfalt va fi instalată/pusă în funcțiune la începutul anului viitor (120,000 t).

– Tunelul are 2 galerii mari independente, conectate prin 2 galerii mici pietonale și una rutieră, folosite în caz de urgență. Toate poartă neoficial nume feminine, respectând tradiția minieră de a alege câte o “patroană” protectoare a muncitorilor de posibilele pericole din subteran.- Organizarea de șantier are 3 locații, birouri, dormitoare, magazii, parc auto utilaje, atelier mecanizare, bază producție prefabricate.

– Contractul în lungime de 9,86 km include un tunel cu 2 galerii independente de 1,35 km, 12 poduri/pasaje totalizând 2,65 km, 16 podețe, 3 ziduri de sprijin, 50 km șanțuri/rigole, 2 clădiri operaționale tunel (una la fiecare capăt).

Covorul care ne va purta ca vântul și ca gândul spre destinațiile dorite prinde formă într-un peisaj de poveste.”, arată cei de la PORR.

E primul proiect cu propria stație de prefabricate în care se produc 660 grinzi din cele 680 necesare, predalele (31.200 m²) și antretoazele necesare la tablierele metalice ale suprastructurii a două poduri.

Sursa: Stiripesurse.ro

Foto: Internet

LASA UN RASPUNS