Compania argeseana Roweb (+Hold Marketing) la GPeC, evenimentul care reuneste cei mai importanti jucatori din piata de eCommerce si Digital Marketing

0
842

Echipa Roweb a fost prezenta si in acest an la GPeC – evenimentul care aduce in acelasi loc cei mai importanti jucatori din piata de eCommerce si Digital Marketing.

Anul acesta, compania argeseana a fost reprezentata de Valentin Necsuleu, Sales Manager & Co-fondator Horeka by Roweb, alaturi de Sorin Trifu, Hold Marketing Managing Partner.  Participarea la GPeC nu dezamageste niciodata. Atat cand vine vorba de networking, cat si de conferinta eCommerce pe care organizatorii o pregatesc cu atentie la detalii in fiecare an. Este pentru noi ocazia perfecta pentru a face schimb de impresii si idei, pentru a interactiona cu oamenii care au aceeasi viziune cu noi, pentru a lega noi parteneriate. Pe masura ce timpul trece, GPeC Summit contureaza o comunitate tot mai mare de oameni pasionati de eCommerce, orientati spre progres. Iar eu ma bucur ca Roweb este parte din aceasta.” , a transmis Valentin Necsuleu, Sales Manager & Co-fondator Horeka by Roweb.

Echipa Roweb, alaturi de proaspatul partener – Hold Marketing – a prezentat oferta 360 de grade a companiei in ceea ce priveste serviciile de software development (specifice pietei eCommerce) + marketing digital. 

Colaboram de mult timp cu organizatorii GPeC Summit, iar pentru noi, participarea la astfel de evenimente reprezinta o componenta importanta a strategiei de Marketing & Vanzari. GPeC 2023 a fost locul in care am reusit sa ne intalnim cu clientii nostri si cu potentiali parteneri. Am intalnit persoane dornice sa iti scaleze business-ul, interesate de noi solutii software, care sa le eficientizeze procesele sau chiar sa le automatizeze, dar si persoane interesate de tool-uri si solutii de marketing prin care pot imbunatati rentabilitatea investitiilor in publicitate. De asemenea, la editia din acest an, am avut ocazia sa prezentam si noile canale pe care le-am adaugat recent in portofoliu: Criteo, RTB House, E-mail Marketing Automation & Loyalty.” , a transmis Sorin Trifu Hold Marketing Managing Partner.

GPeC a fost o oportunitate pentru companie sa reintalneasca fata-in-fata clienti din portofoliu si sa prezinte oferta de servicii potentialilor clienti interesati de o pozitionare mai buna in piata cu ajutorul unui provider capabil sa acopere atat partea tehnica, de dezvoltare si mentenanta, cat si partea de promovare.

Impactul prezentei la eveniment nu s-a lasat asteptat, astfel ca o serie de manageri de companii cu notorietate din piata s-au aratat deja interesati de o colaborare cu Roweb, provider de servicii care se pozitioneaza prin:

  • experientei in industria eCommerce din 2009;
  • dezvoltarii de solutii custom diverse, pe baza tehnologiilor moderne precum Magento 2 & WooCommerce;
  • alocarii de echipa dedicata pentru ca fiecare aplicatie si proiect, acoperind toate rolurile necesare dezvoltarii end-to-end;
  • diversitatii de solutii eCommerce: de la magazine online, solutii de tip SaaS si platforme de tip marketplace la Marketing Digital (prin agentia Hold Marketing), platforme de analiza a datelor si integrari 3-rd party.

Despre GPeC 2023 si principalele directii ale evenimentului

GPeC este un eveniment de amploare din lumea eCommerce, aducand in acelasi loc atat reprezentantii celor mai dinamice si eficiente business-uri online, cat si provideri tehnici si de marketing si, mai ales, speakeri din mediul international care vin cu solutii inspirationale pentru mediul de afaceri online din Romania.

Principalele directii pe care s-au axat discutiile din acest an la GPeC sunt:

  • Platile online: valoarea medie a tranzactiilor si categoriile de produse preferate de consumatori in 2023;
  • Perspective pentru eCommerce: cum va influenta contextul actual ce se va intampla in 2024 in zona de eCommerce;
  • Comportamentul consumatorului: indicatori de care trebuie sa tina cont managerii de afaceri eCommerce;
  • Promovare Digitală Alternativă: canalele alternative de promovare digitală disponibile pentru a contracara dependenta de Meta si Google Ads;
  • Monetizarea publicitătii;
  • Creșterea Ratei de Conversie;
  • Automatizarea marketingului.

Solutiile eCommerce dezvoltate de Roweb si prezentate la GPeC 2023

Participarea la GPeC Summit a fost o oportunitate pentru Roweb si Hold Marketing sa arate o parte dintre solutiile dezvoltate si/sau promovate in mediul online – solutii care au ajutat business-urile sa-si creasca accelerat profitabilitatea.

Horeka by Roweb – o solutie digitala 360 pentru managementul comenzilor, livrarilor si marketingului, care se adreseaza detinatorilor unui business din industria Horeca si care nu percepe comision.

Searchency – un instrument de cautare avansata, dezvoltat de Roweb, cu impact pozitiv asupra ratei de conversie in cadrul magazinelor si platformelor online.

O’Mac – Retea de magazine cu unelte si echipamente pentru gradina, casa & agricultura care ofera clientilor sai o experienta de vanzare completa, pe baza functionalitatilor intuitive dezvoltare folosind tehnologia Magento 2.

Litera – servicii de optimizare website, pornind de la necesitatea clientului de a nu interfera cu activitatea sa de business si de la nevoile cititorilor de gasi usor produsele de care au nevoie.

Boutique Homes – o platforma eCommerce pentru care am oferit expertiza tehnica ce respecta rigorile de securitate & calitate, pastrand totodata o atitudine flexibila.

Despre Roweb

Roweb repezinta un grup de companii cu actionariat 100% romanesc ce dezvolta in principal solutii de business end-to-end (de la consultanta, la arhitectura, dezvoltare, implementare, design, QA, etc.), prin echipe dedicate.

Roweb s-a lansat sub conceptul actual in anul 2004, a mizat pe clienti din piata internationala si a inregistrat un proces de crestere organica, de aproximativ 20% pe an. Principalii clienti din portofoliul grupului Roweb sunt din Europa (UK, Danemarca, Belgia, Olanda, Elvetia, Germania, etc.), USA, Orientul Mijlociu si Romania, jumatate din cifra de afaceri venind din colaborările cu firme din UK, iar top industrii deservite sunt: recrutare & HR, finanțe & asigurari, imobiliare, turism & ospitalitate, retail/eCommerce.

In prezent, grupul Roweb are peste 150 de angajati si birouri în Pitesti (HQ), Bucuresti si Craiova si angajati care lucreaza remote si din alte orase din tara. 

Despre Hold Marketing

Hold Marketing este agentie digitala cu ADN 100% romanesc, prezenta in industrie din 2017. Agentia este Google Partner si are clienti din peste 20 de industrii importante, insa cei mai mulți clienti vin din industrii precum eCommerce, Horeca, B2B sau Real Estate. HOLD Marketing are o echipa completa de specialisti (+60% seniori) care reusesc sa livreze constant servicii de performance marketing (PPC), dar si Social Media Management (Digital PR), folosind cele mai populare retele din lume: Google, Meta, TikTok, Pinterest, LinkedIn.

LASA UN RASPUNS